Carry numer

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji:
  • Data modyfikacji: 2022-08-31 12:52:57
Carry telefon

Carry kontakt telefoniczny. Carry formularz kontaktowy. Telefoniczne zgłaszanie reklamacji Carry. Carry adres siedziby. Liczne promocje oraz wyprzedaże w Carry.

Carry

Carry jest to Polska marka odzieżowa oferująca produkty mody damskiej oraz męskiej. Marka ta zdobyła popularność wśród swoich klientów poprzez oferowane liczne promocje. Ostatnio dużym zainteresowaniem cieszy się oferta „-50% na wszystko”, gdzie klienci mogą zakupić sukienki oraz kurtki carry w znacznie obniżonych centach.

Carry kontakt

Kontakt ze sklepem odzieżowym Carry możliwy jest jedynie poprzez formularz kontaktowy. Kontakt za pośrednictwem numeru telefonu czy adresu email nie jest dostępny dla klientów. Brak posiadanej przez Carry infolinii pozwala znacznie zaoszczędzić redukując liczbę pracowników biura obsługi klienta przez co Carry może oferować swoje produkty w cenach znacznie niższych niż konkurencja przy jedoczesnym zachowaniu wysokiej jakości oferowanych przez sklep produktów.

Carry reklamacje

Klienci mogą zgłaszać reklamacje w przypadku, gdy otrzymany przez nich produkt wykazuje jakiekolwiek wady. Wadliwy towar klienci mogą zgłaszać za pośrednictwem:

  • Numeru telefonu
  • Pisemnie
  • Poczty elektronicznej
  • Formularz kontaktowy

Telefon reklamacje Carry: 64 224 50 88
Email reklamacje Carry: [email protected]

Adres Carry siedziba

ul. Składowa 11
62-023 Żerniki k. Poznania

Carry formularz kontaktowy

Formularz kontaktowy dostępny jest dla klientów poprzez stronę internetową carry.pl w zakładce kontakt. Przejście do zakładki kontaktowej odbywa się poprzez stopkę witryny internetowej. Klienci zainteresowani kontaktem Carry następnie powinni uzupełnić swoje dane kontaktowe, które w przyszłości posłużą od otrzymania wiadomości zwrotnej od biura obsługi klienta Carry. Następnie klient proszony jest o wybranie tematu oraz uzupełnienia pola z wiadomością. Wiadomość ta zostanie przesłana do biura obsługi klienta Carry, który w godzinach swojej pracy udzieli informacji zwrotnej na zadane przez klienta pytanie. Odpowiedź zwrotna od biura obsługi klienta Carry zostanie wysłana na adres email podany w formularzu, dlatego też ważne jest żeby adres ten był poprawny. W przeciwnym wypadku klient nie będzie w stanie otrzymać wiadomości zwrotnej co skutkować będzie niepotrzebnym zamieszaniem.