Kontakt z Boś Bankiem. Numer telefonu na infolinię, pomoc dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców, adres korespondencyjny, informacje dodatkowe. Boś Bank 24
Kontakt z Boś bankiem. Numer telefonu na infolinię, pomoc dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców, adres korespondencyjny, informacje dodatkowe
Infolinia Boś Bank
Kontakt z Boś bankiem odbywa się poprzez numer telefoniczny przygotowany specjalnie do pomocy klientom indywidualnym banku. Dzwoniąc pod numer +48 22 290 56 05 zostaniemy połączeni z infolinią banku, gdzie pracownicy banku udzielą nam szczegółowych informacji odnośnie oferowanych przez Boś bank usług udzielą wsparcia podczas wypełniania wniosków oraz doradzą przy wyborze produktów. Kontakt telefoniczny dostępny jest w dnu powszednie w godzinach 8:30 – 17:00. Koszt połączenia z powyższym numerem zgodny jest z taryfą operatora. Kontakt dostępny jest również poprzez pocztę elektroniczną za pośrednictwem adresu [email protected]. Kontaktując się w ten sposób z Boś Bankiem jesteśmy pewni, że otrzymamy aktualną ofertę wraz z najlepszymi promocjami.
Boś Bank realizuje również telefoniczną obsługę posiadanych produktów pod numerem +48 22 543 34 34. Telefon ten dostępny jest w godzinach 7:45 – 21:00 w dni powszednie oraz w soboty od 10:00 do godziny 18:00.
Klienci biznesowi obsługiwani są za pomocą innego numeru niż klienci indywidualni. Spowodowane to jest rozłożeniem obłożenia linii telefonicznej oraz dopasowaniem odpowiedniego konsultanta do potrzeb dzwoniącego. Kontakt telefoniczny realizowany jest poprzez numer +48 22 543 34 88 jak również za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected]
Kolejnym sposobem realizacji wniosków w BOŚ Bank jest aplikacja mobilna BOŚ BANK 24. Dzięki niej klienci banku mogą samodzielnie złożyć odpowiednie wnioski, pobrać wyciągi, umieścić pieniądze na lokacie czy zmienić limity kart. Aplikacja ta pozwala introwertykom korzystać z kont bankowych bez konieczności wychodzenia z domu. Aplikacja również nada się dla nocnych Marków, którzy nie są w stanie przyjść do placówki banku w godzinach jej otwarcia. Idealnym sposobem oprócz aplikacji BOŚ BANK 24 są formularze dostępne na stronie banku.
W przypadku zgubienia karty niezwłocznie należy zastrzec taką kartę w celu ochrony środków znajdujących się na rachunku bankowym połączonym z kartą. Aby zastrzec kartę należy skorzystać z aplikacji mobilnej znajdującej się na smartfonie posiadacza rachunku, poprzez stronę internetową banku lub telefonicznie pod numerem +48 22 543 34 34. Numer ten dostępny jest on zarówno z telefonów komórkowych jak i stacjonarnych w obrębie kraju jak również poza jego granicami. Za takie połączenie zapłacimy zgodnie z taryfa operatora.
Wszelkie problemy związane z rachunkiem bankowym w Boś Banku możemy rozwiązać w najbliższej placówce bankowej. Pracownicy banku pomogą nam w założeniu nowego rachunku, czy logowaniu w Boś banku.
Należy również pamiętać, aby wybierać numer banku jedynie z oficjalnej strony internetowej banku.