eBILET kontakt. eBILET koncerty. eBILET numer telefonu dla infolinii. eBILET reklamacje. eBILET zwrot pieniędzy. eBILET fan alert. eBILET siedziba spółki.
Co to jest eBILET
eBILET jest to największy w Polsce dystrybutor biletów elektronicznych na przeróżne wydarzenia dobywające się w kraju. Portal ten organizuje elektroniczną sprzedaż biletów na wydarzenia:
- Koncerty oraz festiwale muzyczne
- Spektakle w teatrze
- Wystąpienia w operach
- Widowiska typu StandUp
- I wiele więcej
Jak zakupić bllet elektroniczny na eBILET
Procedura zakupu jest banalnie prosta, w celu zakupu biletu elektronicznego, należy:
- wybrać interesujące wydarzenie,
- Wybrać typ biletu (konkretna data w przypadku wydarzeń kilkudniowych)
- Zalogować się na swoje konto
- Opłacić bilet
Po dokonaniu wpłaty bilet natychmiastowo dostępny będzie na naszej poczcie internetowej podanej przy tworzeniu konta na stronie ebilet.pl. Następnie bilet taki można wydrukować i udać się na wydarzenie.
eBILET kontakt
Kontakt z portalem odbywa się poprzez:
Formularz kontaktowy,
Listownie,
Telefonicznie.
eBIlet Formularz
Formularz kontaktowy dostępny jest na stronie ebilet.pl w zakładce centrum pomocy. Należy wybrać odpowiedną kategorie oraz temat zgłoszenia, następnie podać dane personalne w celu kontaktu zwrotnego oraz uzupełnić treść zapytania. Odpowiedź na nasze pytanie dostarczona będzie jednym z podanych wcześniej sposobów (telefon eBILET lub email eBILET) jeszcze tego samego dnia.
eBIlet Adres
Adres korespondencyjny spółki eBILET
eBilet Polska Sp. z.o.o.
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1 lok. 01.045
03 – 901 Warszawa
eBILET Biuro obsługi klienta
BOK eBILET czynne jest
8:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku
8:00 – 16:00 na weekendach
BOK eBILET telefon: (22) 122 80 99
eBILET zwrot biletów
Możliwość zwrotu biletów dotyczy wyłącznie wydarzeń, które zostały odwołane lub ich data uległa zmianie (w innych przypadkach zwrot biletu nie jest możliwy). Jeśli wydarzenie zostało odwołane otrzymamy zwrot pieniędzy tym samym sposobem, którym został on opłacony.
eBILET FAN ALERT
W przypadku gdy pula biletów została wyprzedana przed tym jak udało się zakupić wejściówkę na wydarzenie, eBILET oferuje możliwość zapisania się do fan alertu. Po zapisaniu się do fan alertu klient otrzyma informacje, od razu gdy ruszy kolejna pula biletów związana z tym wydarzeniem.