Hyundai numer

  • Kategoria: producenci

  • Data publikacji:
  • Data modyfikacji: 2022-07-22 12:46:56
Hyundai telefon

Numer telefonu do Hyundai. Hyundai infolinia dla użytkowników. Pomoc telefoniczna Hyundai. Możliwość wysłania pytań elektronicznie lub za pomocą numeru telefonu.

Co to jest Hyundai?

Hyundai jest to jeden z południowokoreańskich producentów samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, vanów i SUV-ów, który działa od 1967 roku. Siedziba marki założonej przez Chung Ju-yung znajduje się w Seulu.

Hyundai Dane Kontaktowe

Hyundai udostępnia swoim klientom wiele różnych form kontaktu z infolinią takich jak:

  • numer telefonu,
  • adres elektronicznej poczty internetowej (e-mail),
  • pełny adres korespondencyjny (kontakt bezpośredni),
  • formularz kontaktowy,
  • internetowy chat z konsultantem,
  • media społecznościowe:
    • Facebook,
    • Instagram,
    • YouTube,
    • Twitter.

Hyundai Numer Telefonu

Kontakt z Hyundai jest możliwy za pomocą numerów telefonów wypisanych poniżej.

Bezpłatny numer telefonu kontaktowego Centrum Obsługi Klienta:  0 800 444 000

Drugi numer telefonu kontaktowego Centrum Obsługi Klienta: +48 22 444 00 00
(Koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora)

Numery dostępne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 20:00 oraz w soboty od 9:00 do 14:00.

Hyundai Adres E-mail

Dla osób korzystających z elektronicznej poczty internetowej (e-mail), Hyundai przygotował dedykowany adres.

Adres e-mail do Inspektora Danych Osobowych: [email protected]

Alternatywną metodą kontaktu jest skorzystanie z prostego i intuicyjnego formularza umieszczonego na stronie internetowej Hyundai, który w łatwy i szybki sposób przeprowadzi użytkownika przez proces tworzenia wiadomości.

Hyundai umożliwia także użycie internetowe chatu z konsultantem, za pomocą którego w ekspresowy sposób klient otrzyma odpowiedź na zadane pytanie.

Hyundai Adres Korespondencyjny

Hyundai Motor Poland sp. z o.o.
ul. Wołoska 24
02-675 Warszawa
Polska

Hyundai Media Społecznościowe

Hyundai posiada swoje profile społecznościowe na takich portalach jak: Facebook, Instagram, YouTube, Twitter. Za ich pośrednictwem użytkownik może skontaktować się z firmą, wysyłając wiadomość prywatną.