Skontaktuj się z iCard poprzez aktualny numer telefonu lub adres e-mail. Uzyskaj wsparcie od konsultantów infolinii iCard.
iCard kontakt
Uzyskać wsparcie od iCard można na kilka sposobów. Pierwszym sposobem jest kontakt z infolinią iCard za pomocą numeru telefonu. Konsultanci infolinii pod podanym numerem telefonu pomogą załatwić wszystkie problemy i odpowiedzą na pytania związane z iCard. Drugim sposobem do kontaktu jest wysłanie wiadomości na określony adres poczty elektronicznej. Również, aby skontaktować się z iCard, można wypełnić formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej. ICard jest firmą zagraniczną, dlatego wszystkie rozmowy za pomocą numeru telefonu i wiadomości powinni być w języku angielskim.
iCard numery telefonu
Kontakt za pomocą numeru telefonu jest najszybszym i najłatwiejszym dla klientów rozwiązaniem. Numer telefonu jest obsługiwany przez konsultantów infolinii, które pomogą załatwić wszystkie sprawy związane z iCard. Numer telefonu jest obsługiwany codziennie przez 24 godziny. Również dla bezpośredniego kontaktu można użyć czatu elektronicznego, który jest dostępny na stronie głównej oraz w aplikacji iCard. Czat w porównaniu z numerem telefonu działa tylko od 8.00 do 19.00 w dni robocze i od od 9.00 do 18.00 w sobotę.