JYSK numer

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji:
  • Data modyfikacji: 2022-07-25 16:20:42
JYSK telefon

Profesjonalna obsługa klienta w JYSK. Numer na infolinie JYSK, BOK JYSK. Reklamacje JYSK. Promocje, kontakt, telefon JYSK. Godziny otwarcia sklepów JYSK

Sieć sklepów JYSK posiada wiele sklepów stacjonarnych w całej Polsce jak również posiada sklep internetowy na stronie JYSK.pl. Na stronie tej możemy zakupić meble JYSK oraz wyposażenie domu. Ostatnio dużym zainteresowaniem cieszą się krzesła JYSK. Przez swoje konkurencyjne ceny klienci często wybierają sklep JYSK ponieważ oferuje on liczne promocje na meble ogrodowe. Szeroki wybór asortymentu oraz długie godziny otwarcia czynią sklep idealnym kandydatem na zakup nowego wyposażenia domu czy mieszkania.

Sposoby kontaktu Jysk

Najpopularniejszą metodą kontaktu jest osobiste przyjście do sklepu w celu naocznego zbadania rozmiaru czy koloru interesującego produktu. Klienci często stawiają na taką metodę zakupu, ponieważ ekran monitora czy smartfonu może nie odwzorowywać idealnie barw produktu, a w szczególności jego rozmiarów. Wielokrotnie klienci dokonują zwrotów JYSK właśnie z tego powodu, zamówili produkt poprzez sklep internetowy JYSK.pl, ale okazało się, że jego wymiar jest nieodpowiedni do gospodarowanej przestrzeni. Czy odcień danego produktu nie komponuje się wraz z stworzonym już wystrojem wnętrza. 

Kontakt elektroniczny oraz telefoniczny JYSK

Klienci jednak poszukują fachowej obsługi klienta bez konieczności wychodzenia z domu. Dlatego powstał numer telefonu JYSK. Dzięki czemu klienci mogą skontaktować się z fachowcami, którzy doradzą jaki produkt najlepiej nada się do ogrodu. Obsługa klienta JYSK odbywa się głównie poprzez kontakt elektroniczny, jak chwali się JYSK, klienci w 80% znajdują odpowiedzi na postawione pytania w zakładce FAQ (często zadawane pytania). Dlatego pierwszym krokiem będzie udanie się właśnie do tej zakładki znajdującej się na stronie JYSK.PL. W przypadku gdyby jednak nasze pytanie okazało się nietypowe należy skorzystać z czatu na żywo JYSK. Pracownik Biura obsługi klienta jest przygotowany na każdą okazję, ale nie jest w stanie nam pomóc jeśli nie opiszemy szczegółowo naszego problemu. Dlatego klienci JYSK proszeni są o opisanie swojego problemu. Im bardziej szczegółowy opis zostanie podany w tym lepszym stopniu otrzymamy pomoc. Gdyby jednak kontakt poprzez czat nie zaspokoił potrzeb klienta JYSK oferuję kontakt poprzez pocztę elektroniczną. W celu wysłania takiej wiadomości klienci JYSK proszeni są o uzupełnienie odpowiedniego formularza na stronie JYSK.pl. Ostatnim sposobem kontaktu z biurem obsługi klienta jest infolinia JYSK dzięki której możemy zadać pytanie w sposób głosowy. Aby skorzystać z kompleksowej usługi JYSK należy zadzwonić na numer kontaktowy JYSK 22 288 59 00. Linia telefoniczna dostępna jest w godzinach 9:00 – 17:00 od poniedziałku do soboty. W niedzielę biuro obsługi klienta JYSK jest nieczynne. Za połączenie z telefonem JYSK zapłacimy zgodnie z taryfą operatora.