Numer OTOMOTO

  • Kategoria: usługi

  • Data publikacji:
  • Data modyfikacji: 2022-07-28 16:39:24
Telefon OTOMOTO

Numer telefonu do OTOMOTO. OTOMOTO infolinia dla użytkowników. Pomoc telefoniczna OTOMOTO. Możliwość wysłania pytań elektronicznie lub za pomocą numeru telefonu.

Co to jest OTOMOTO?

OTOMOTO jest to serwis ogłoszeniowy oferujący możliwość kupna lub sprzedaży pojazdów. Początkowo na portalu dostępne były samochody osobowe, lecz z czasem OTOMOTO rozszerzyło ofertę o motocykle, samochody dostawcze, ciężarowe, budowlane, przyczepy, pojazdy rolnicze, a także części. OTOMOTO jest podmiotem zależnym przedsiębiorstwa Allegro Sp. z o.o.

OTOMOTO Dane Kontaktowe

OTOMOTO udostępnia swoim klientom wiele różnych form kontaktu z infolinią takich jak:

  • numer telefonu kontaktowego,
  • adres elektronicznej poczty internetowej,
  • pełny adres korespondencyjny (kontakt listowny oraz bezpośredni),
  • formularz kontaktowy,
  • media społecznościowe:
    • profil na Facebooku,
    • OTOMOTO na Instagramie,
    • kanał motoryzacyjny na YouTube.

OTOMOTO Numer Kontaktowy

Kontakt z OTOMOTO możliwy jest za pomocą numeru telefonu zamieszczonego poniżej.

Numer telefonu kontaktowego do działu Obsługi Klienta: +48 61 880 32 21
(Dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00)

Przed skontaktowaniem się z firmą zaleca się przeszukanie sekcji FAQ (Frequently Asked Questions) w celu znalezienia przedwczesnej odpowiedzi na posiadane pytanie. 

OTOMOTO Adres E-mail

Dla osób korzystających z elektronicznej poczty internetowej (e-mail), OTOMOTO przygotowało dedykowany adres.

Adres e-mail: [email protected]

Alternatywnym sposobem jest skorzystanie z umieszczonego na stronie internetowej, prostego i intuicyjnego formularza kontaktowego, który w łatwy i szybki sposób przeprowadzi użytkownika przez proces tworzenia wiadomości.

OTOMOTO Adres Korespondencyjny

Grupa OLX Sp. z o.o
ul. Królowej Jadwigi 43
61-872 Poznań
Polska

OTOMOTO Media Społecznościowe

OTOMOTO posiada swoje profile społecznościowe na takich portalach jak: Facebook, Instagram, YouTube oraz LinkedIn. Za ich pośrednictwem także można skontaktować się z firmą.