Proama kontakt. Proama Numer telefonu na infolinie. Proama telefonicznie zgłoszenie szkody. Proama ubezpieczenie majątku. Proama Assistance.
Proama kontakt
Kontakt z zakładem ubezpieczeniowym Proama odbywać się może na wiele sposobów. Firma oferująca tak kompleksowe usługi ubezpieczeniowe, pozwala swoim klientom kontaktować się na wiele sposobów. Mianowicie są to:
- Infolinia telefoniczna
- FAQ dostępne na stronie internetowej proama.pl
- Adres korespondencyjny
- Kontakt mailowy
- Czat online
- Formularze znajdujące się na stronie internetowej ubezpieczyciela
- Zamawianie rozmowy z konsultantem
Firma oferująca szeroki zakres ubezpieczeń, od ubezpieczeń samochodowych AC i OC Proama przez ubezpieczenia domu do ubezpieczeń zasobów ludzkich, dba o swoich klientów gwarantując szybką możliwość kontaktu w wygodny dla klienta sposób. Między innymi właśnie dla tego zakład ubezpieczeniowy Proama jest wybierany przez tak dużą liczbę klientów.
Kontakt telefoniczny Proama odbywa się za pośrednictwem telefonu Proama. Sprawuje on rolę infolinii Proama, za pośrednictwem której konsultanci przekazują szczegółowe informacje na temat wymienionych poniżej oferowanych przez firmę usług. Również poprzez podany poniżej numer telefonu Proama klienci mogą zakupić czy wprowadzić zmiany do polisy ubezpieczeniowej.
Infolinia telefoniczna Proama
Ogólnopolski Oddział Obsługi Klienta
Zgłoszenia telefoniczne, pod numerem: 815 815 815
Zakup lub odnowienie ubezpieczenia
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 20:00
Obsługa lub zmiany na mojej polisie
Poniedziałek - Piątek 8:00 - 17:00
FAQ – zakładka zawierające często zadawane pytania, to właśnie w to miejsce powinien skierować się klient posiadający pytania w sprawie oferty firmy.
Adres korespondencyjny Proama
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
fax. 815 815 810
Kontakt mailowy Proama
obsługa klienta: [email protected]
likwidacja szkód: [email protected]
Inspektor Ochrony Danych: [email protected]
Czat online dostępny jest na stornie internetowej proama.pl. Okno pozwalające otworzyć czat online znajduje się w stopce strony zaraz obok numeru telefonu infolinii oraz wyszukiwarki wbudowanej w stronę internetową ubezpieczyciela.
Zamawianie rozmowy Proama
Zamawianie rozmowy z konsultantem pozwoli klientom skrócić czas oczekiwania na połączenie z konsultantem Proama, ponieważ to on zadzwoni do klienta o określonej godzinie. Przez co klient nie będzie musiał czekać przy telefonie Proama oczekując na połączenie z wolnym konsultantem w towarzystwie muzyki puszczanej jedynie na infolinii.