SGB Bank. Bezpieczny bank z nowoczesnymi rozwiązaniami. Kontakt z biurem obsługi klienta, numery telefonów, bezpłatna infolinia, kontakt online
Bankowość SGB Bank
Bank Spółdzielczy SGB to bank komercyjny i zrzeszający działający od 1990. Skupiony na dostarczaniu bezpiecznych i nowoczesnych rozwiązań finansowych, dysponuje systemem płatności mobilnych oraz oferuje dedykowaną swojemu systemowi bankowemu aplikację na smartfony.
SGB Bank kontakt telefoniczny
W sytuacji, w której klient bądź osoba zainteresowana usługami SGB Banku posiada jakiekolwiek pytania dotyczące oferty lub pragnie zgłosić napotkany problem oraz otrzymać pomoc w jego rozwiązaniu, konsultanci w SGB Bank telefon do biura obsługi pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 dla osób dzwoniących zza granicy odbierają o każdej porze dnia i nocy z przyjemnością udzielą odpowiedzi na wszelkie pytania oraz pomogą w rozwiązywaniu problemów dotyczących usług świadczonych przez SGB Bank.
SGB Bank godziny pracy obsługi klienta
Infolinia SGB Banku pozostaje do dyspozycji dzwoniących przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę. Dzwoniący zostaną połączeni z konsultantem, który pomoże ze wszelkimi problemami i rozwieje jakiekolwiek wątpliwości.
Koszt połączenia z obsługą klienta SGB Bank
Połączenie wykonywane na numer 800 888 888 jest całkowicie darmowe. Dzwoniący nie poniesie żadnych kosztów w związku z wykonaniem połączenia do biura obsługi klienta. Połączenia skierowane na numer 61 647 28 46 rozliczane są zgodnie z taryfą operatora.
SGB Bank kontakt online
Dla osób preferujących formę kontaktu drogą mailową SGB Bank przyjmuje zapytania na adres [email protected]. Konsultanci dokładają wszelkich starań, aby udzielić odpowiedzi na wiadomość możliwie w jak najkrótszym czasie.