Numer telefonu do Biura Rzecznika Praw Pacjenta. Rzecznik Praw Pacjenta telefon kontaktowy. Informacje dotyczące trwającej sprawy. Kontakt telefoniczny RPP.
Rzecznik Praw Pacjenta
Rzecznik ten odpowiada za przestrzeganie praw Polskich pacjentów. Kierując się tym zadaniem biuro Rzecznika Praw Pacjenta umożliwia kontakt każdemu pacjentowi w celu umożliwienia zadania dowolnego pytania oraz otrzymania profesjonalnej pomocy. Rzecznik Praw Pacjenta stara się poprawić system ochrony zdrowia w taki sposób, alby wizyta chorego przebiegała szybko i skutecznie.
Rzecznik Praw Pacjenta kontakt
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta stara się umożliwić kontakt każdemu zainteresowanemu pacjentowi. Dlatego ciągle wprowadza nowe formy kontaktu z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta. Kontakt ten możliwy jest na wiele sposobów a mianowicie są to:
- Telefoniczna Informacja Pacjenta
- Wizyta osobista w Biurze
- Czat online
- Wiadomość email
Telefon Rzecznik Praw Pacjenta
W celu skorzystania z bezpłatnej Telefonicznej Informacji Pacjenta zainteresowane osoby proszone są o kontakt z widocznym poniżej numerem telefonu. Połączenie z widocznym poniżej numerem telefonu Rzecznika Praw Pacjenta jest całkowicie darmowy zarówno dla połączeń stacjonarnych i komórkowych. Pozwala on na kontakt pacjenta z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta, które to zapewni szczegółowe informacje oraz poinformuje o dalszych krokach w przypadku zaistnienia bardziej skomplikowanej sprawy.
Telefon: 800 190 590
Telefoniczna Informacja Pacjenta dostępna jest dla zainteresowanych kontaktem pacjentów w godzinach 8:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku. Telefoniczny kontakt w weekendy nie jest dostępny w tym celu należy skorzystać z adresu email.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta kontakt
W celu osobistej wizyty w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta pacjenci proszeni są o udanie się pod wskazany poniżej adres.
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
[email protected]
telefon: (22) 532 - 82 - 50
Czat Online
Kontakt za pomocą czatu online możliwy jest poprzez witrynę internetową gov.pl/web/rpp/. Po udaniu się na wskazaną stronę internetową zainteresowani tym sposobem kontaktu pacjenci będą musieli wybrać niebieską ikonę znajdującą się w prawym dolnym rogu strony internetowej. Kontakt poprzez czat online dostępny jest dla pacjentów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.
Kontakt w ramach toczącej się sprawy
W celu nawiązania kontaktu oraz uzyskania dodatkowych informacji o toczącym się postępowaniu pacjenci proszeni są o kontakt z jednym z poniższych departamentów. Odpowiedź zostanie przekazana na adres skrzynki pocztowej z której została wysłana wiadomość lub też na numer telefonu podany w wysłanej wiadomości.
- Departament Postępowań Wyjaśniających (DPW) - [email protected]
- Departament Prawny (DPR) - [email protected]
- Departament ds. Zdrowia Psychicznego (DZP) - [email protected]