Numer telefonu do PKP CARGO. PKP CARGO infolinia dla użytkowników. Pomoc telefoniczna PKP CARGO. Możliwość wysłania pytań elektronicznie lub za pomocą numeru telefonu.
Co to jest PKP CARGO?
PKP CARGO jest to największy, polski operator logistyczny, a zarazem drugi w Unii Europejskiej operator przewozów towarowych notowany na GPW (Giełdzie Papierów Wartościowych). PKP Cargo posiada 25 terminali przeładunkowych w całej Polsce, umiejscowionych w najważniejszych punktach państwa na mapie. Grupa PKP Cargo obsługuje ponad 30 bocznic wielu klientów w aż 6 województwach.
PKP CARGO Dane Kontaktowe
PKP CARGO udostępnia swoim klientom wiele różnych form kontaktu z infolinią takich jak:
- numer telefonu kontaktowego,
- adres elektronicznej poczty internetowej,
- pełny adres korespondencyjny (kontakt listowny oraz bezpośredni),
- media społecznościowe:
- konto na Instagramie,
- profil PKP Cargo na Twitterze,
- Facebook,
- kanał YouTube PKP Cargo.
PKP CARGO Numer Telefonu
Kontakt z PKP CARGO możliwy jest za pomocą numerów telefonów znajdujących się poniżej.
Numery telefonów kontaktowych:
- Z telefonów stacjonarnych: 0 801 022 042
- Z telefonów komórkowych: 32 722 14 14
(Dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30)
PKP CARGO Adres E-mail
Dla osób korzystających z elektronicznej poczty internetowej (e-mail), PKP CARGO przygotowało kilka adresów wyszczególnionych poniżej.
Adresy e-mail:
- Dział Obsługi Klienta: [email protected]
- Biuro Strategii i Promocji: [email protected]
- Rzecznik Prasowy: [email protected]
Niestety PKP CARGO na swojej stronie internetowej nie posiada żadnego formularza kontaktowego oraz chatu z konsultantem.
PKP CARGO Adres Korespondecyjny
Biuro Strategii i Promocji
ul. Grójecka 17
02-021 Warszawa
Polska
PKP CARGO Media Społecznościowe
PKP CARGO posiada swoje profile społecznościowe na takich portalach jak: Instagram, Twitter, Facebook oraz YouTube. Za ich pośrednictwem także można skontaktować się z firmą.