numer Gant

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji:
  • Data modyfikacji: 2022-07-28 13:27:51
Telefon Gant

Numer telefonu do Gant. Gant infolinia dla użytkowników. Pomoc telefoniczna Gant. Możliwość wysłania pytań elektronicznie lub za pomocą numeru telefonu.

Co to jest Gant?

Gant jest to marka założona przez Bernarda Gantmachera, zajmująca się produkcją koszul. Początkowo firma rozwijała się bardzo dobrze. Synowie Bernarda, którzy naciskali go na założenie marki Gant, pomagali w fabryce, zamiatając podłogi i klejąc kołnierzyki. W 1949 roku zaprzestali produkować ubrania dla innych przedsiębiorstw, a zaczęli wyrabiać własne i tak właśnie narodziła się firma GANT Inc.

Gant Dane Kontaktowe

Gant udostępnia swoim klientom wiele różnych form kontaktu z infolinią takich jak:

  • numer telefonu kontaktowego,
  • adres elektronicznej poczty internetowej,
  • pełny adres korespondencyjny (kontakt listowny oraz bezpośredni),
  • formularz kontaktowy,
  • media społecznościowe:
    • fanpage Gant na Facebooku,
    • profil na Instagramie o nazwie Gant,
    • profil Gant na Twitterze.
    • kanał Youtube firmy Gant.

Gant Numer Telefonu

Kontakt z Gant możliwy jest za pomocą numeru telefonu znajdującego się poniżej.

Numer telefonu kontaktowego do Działu Obsługi Klienta: 22 278 15 83

Przed skontaktowaniem się z firmą zaleca się przeszukanie sekcji FAQ (Frequently Asked Questions) w celu znalezienia przedwczesnej odpowiedzi na posiadane pytanie. 

Gant Adres E-mail

Dla osób korzystających z elektronicznej poczty internetowej (e-mail), Gant przygotował dedykowany adres wyszczególniony poniżej.

Adres e-mail: [email protected]

Alternatywnym sposobem kontaktu jest skorzystanie z umieszczonego na stronie internetowej prostego i intuicyjnego formularza kontaktowego, który w łatwy i szybki sposób przeprowadzi użytkownika przez proces tworzenia wiadomości.

Gant Adres Korespondencyjny

Gant Polska Sp. z o.o.
ul. Złota 59
00-120 Warszawa
Polska

Gant Media Społecznościowe

Gant posiada swoje profile społecznościowe na takich portalach jak: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube. Za ich pośrednictwem także można skontaktować się z marką.