Kontakt telefoniczny, numer telefonu, godziny pracy biura obsługi klienta, kontakt online do sieci sklepów spożywczych Stokrotka
Stokrotka kontakt
Sieć sklepów spożywczych Stokrotka kontakt umożliwia przede wszystkim telefonicznie. Klienci, a także osoby zainteresowane współpracą z siecią sklepów Stokrotka telefon mogą wykonywać w określone dni tygodnia, w wybranych godzinach. Konsultanci z biura obsługi klienta Stokrotka z przyjemnością odpowiedzą dzwoniącym na wszelkie pytania, udzielą szczegółowych informacji dotyczących oferty firmy oraz rozwieją jakiekolwiek wątpliwości.
Stokrotka godziny pracy Biura Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta Stokrotka jest dostępne do dyspozycji klientów, chętnych skontaktować się z konsultantem, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 16:00. W tym czasie pracownicy obsługujący linię dołożą wszelkich starań, aby udzielić pomocy osobom dzwoniącym tak, aby po rozłączeniu się z biurem obsługi klienta nie miały one już żadnych wątpliwości ani pytań.
Koszt połączenia telefonicznego z BOK Stokrotka zgodny jest z aktualną taryfą operatora sieci.
Stokrotka numer telefonu
Wszystkie dostępne numery telefonów do Biura Obsługi Klienta Stokrotki to:
502 004 112
+48 516 010 700
(81) 749 62 70
(81) 746 07 25
Kontakt telefoniczny w sprawie wynajmu powierzchni:
+48 81 745 17 78
Stokrotka kontakt online
Dla osób preferujących formę kontaktu drogą Internetową ponad kontakt telefoniczny, Stokrotka kontakt umożliwia również poprzez wysłanie wiadomości na adres skrzynki pocztowej. Wszystkie dostępne adresy poczty elektronicznej do Biuro Obsługi Klienta Stokrotki to:
e-mail: [email protected]
e-mail: [email protected]
e-mail: [email protected]
Kontakt przez adres skrzynki pocztowej w sprawie wynajmu powierzhni należy kierować na adres:
E-mail: [email protected]
Kontakt przez adres skrzynki pocztowej dla prasy:
E-mail: [email protected]