Numer Traficar

  • Kategoria: usługi

  • Data publikacji:
  • Data modyfikacji: 2022-07-21 11:51:30
Telefon Traficar

Numer telefonu do Traficar. Traficar infolinia dla użytkowników. Pomoc telefoniczna Traficar. Możliwość wysłania pytań elektronicznie lub za pomocą numeru telefonu.

Co to jest Traficar?

Traficar jest to firma świadcząca jedną z innowacyjnych usług, jaką jest wynajem samochodów na minuty bez zbędnych formalności i restrykcyjnie określonych miejsc oddania pojazdu. Firma funkcjonuje za pośrednictwem nowoczesnej i intuicyjnej aplikacji mobilnej dostępnej na systemach iOS i Android, w której użytkownik może sprawdzić lokalizację najbliższego samochodu. Usługa działa już od października 2016 roku.

Traficar Dane Kontaktowe

Traficar udostępnia swoim użytkownikom wiele różnych form kontaktu z infolinią takich jak:

  • numer telefonu,
  • adres elektronicznej poczty internetowej,
  • pełny adres korespondencyjny (kontakt bezpośredni),
  • formularz kontaktowy,
  • media społecznościowe:
    • LinkedIn,
    • Twitter,
    • YouTube,
    • Facebook,
    • Instagram.

Traficar Numer Telefonu

Kontakt z Traficar możliwy jest za pośrednictwem numeru telefonu wypisanego poniżej.

Numer telefonu kontaktowego: +48 123 000 330

Przed skontaktowaniem się z infolinią warto zajrzeć na dział powszechnie zadanych pytań i odpowiedzi, które zawczasu mogą odpowiedzieć na pytania większości klientów.

Traficar Adres E-mail

Dla osób korzystających z elektronicznej poczty internetowej (e-mail), Traficar nie udostępnia bezpośrednio swojego adresu. Dostępny jest natomiast adres e-mail spółki Holding1, której częścią jest właśnie Traficar.

Adres e-mail Holding1: [email protected]

Alternatywnym sposobem kontaktu jest umieszczony na stronie prosty i intuicyjny formularz kontaktowy, który w łatwy i szybki sposób przeprowadzi użytkownika przez proces tworzenia wiadomości.

Traficar Adres Korespondencyjny

Traficar Sp. z o.o.
ul. Rzemieślnicza 26
30-403 Kraków
Polska

Traficar Media Społecznościowe

Traficar posiada swoje profile społecznościowe na portalach takich jak: LinkedIn, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram. Za ich pośrednictwem także można zadawać pytania firmie w postaci wiadomości DM.