Infolinia Sephora numer kontaktowy. Skontaktuj się z obsługą klienta Sephora pod numerem telefonu. Sephora infolinia telefoniczna dla klientów.
Sephora numer telefonu
Numer infolinii Sephora to 800 700 807, a infolinia jest czynna od 9:00 do 20:00 w dni robocze od poniedziałku do soboty. Połączenie telefoniczne jest darmowe, co sprawia, że korzystanie z infolinii jest łatwe i dostępne dla klientów. Telefon kontaktowy Sephora gwarantuje uzyskanie pomocy w kwestiach związanych z zamówieniami oraz innymi pytaniami.
Sephora telefon: 800 700 807
Podany numer telefonu Sephora jest szczególnie pomocny gdy występują problemy z zamówieniem. Oczywiście wsparcie można uzyskać w każdym ze stacjonarnych sklepów Sephora, jednak nie każdy ma taką możliwość. Z tego względu Sephora numer telefonu udostępniła bezpłatnie. Warto pamiętać, że infolinia Sephora nie jest jedynym dostępnym kanałem kontaktowym. Podany numer telefonu Sephora skierowany jest do osób preferujących kontakt telefoniczny. Zaleca się również zapoznać z innymi formami uzyskania wsparcia.
Sephora kontakt
Sephora, z myślą o swoich klientach, udostępniła różnorodne formy kontaktu oraz środki uzyskania pomocy, nie ograniczając się jedynie do komunikacji telefonicznej.
Formularz kontaktowy Sephora dostępny na stronie internetowej umożliwia skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) Sephora w kwestiach związanych ze zwrotami, dostępnością produktów oraz programem lojalnościowym Sephora. W celu skorzystania z tej formy kontaktu, wystarczy uzupełnić dane kontaktowe oraz treść wiadomości do BOK Sephora. Firma zapewnia, że odpowiedź na przesłane zapytanie zostanie wysłana maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych.
Preferując kontaktować się w formie pisemnej, można skorzystać z danych kontaktowych podanych przez Sephora. Adres korespondencyjny to: Sephora Polska Sp. z o.o. Al. Jerozolimskie 92, 00-807 Warszawa
Dodatkowo, istnieje możliwość skorzystania z pomocy konsultantów poprzez czat online. Sephora Chat jest dostępny w tych samych godzinach co infolinia telefoniczna, co pozwala na uzyskanie pomocy w czasie, który najlepiej odpowiada potrzebom klienta.