Rozmowa z konsultantem Virgin Mobile pozwoli dostać odpowiedź na nurtujące pytania. Poniżej znajdują się wszystkie dostępne numery do Virgin Mobile.
Problemy z usługami operatora numeru telefonu mogą być uciążliwe, dlatego warto zwrócić się o kontakt Virgin Mobile, którego konsultanci postarają się rozwiązać występujący błąd jak najszybciej. Poniżej znajduje się lista dostępnych numerów do Virgin Mobile.
Virgin Mobile kontakt
Numer telefonu: *222 (dzwoniąc z numeru należącego do sieci Virgin Mobile)
Numer telefonu: 799 555 222 (dzwoniąc z numeru należącego do sieci innego operatora)
Numer telefonu: 22 278 79 88 (zakupy przez telefon)
Opłata za połączenie z każdym z numerów, zgodna z cennikiem operatora. Dostępne przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 8:00 do 18:00.
Virgin Mobile telefon
Przenoszenie numeru Virgin Mobile
Jak przenieść numer do Virgin Mobile? Przede wszystkim, należy wiedzieć, że wniosek o przeniesienie numeru do Virgin Mobile można złożyć za pośrednictwem strony internetowej operatora, w zakładce Przenieś numer. Wszystko, czego potrzeba, to aktualny numer telefonu komórkowego, nazwa operatora oraz numer konta. Można również skontaktować się z działem obsługi klienta CMOK – dostępny 24 godziny na dobę. Wystarczy przygotować aktualny numer telefonu komórkowego, nazwę operatora i numer konta (jeśli jest klientowi znany). Wniosek o przeniesienie numeru może również zostać złożony osobiście, w siedzibie specjalnego punktu partnerskiego Virgin Mobile. Tam przedstawiciele operatora z przyjemnością udzielą pomocy przyszłemu użytkownikowi.
Virgin Mobile konsultacje telefoniczne operatora sieci komórkowej
Rozwiązanie problemu z aktywowaniem usługi w Virgin Mobile uzyskać można, dzwoniąc pod wybrany numer do Virgin Mobile. Dzięki dokładnemu opisowi każdego z numerów zainteresowana osoba może mieć pewność, że dzwoni we właściwe miejsce. Kontakt z Virgin Mobile pozwoli upewnić się, że wybrana sieć komórkowa jest właściwa i wszelkie usługi odpowiadają potencjalnemu klientowi. Wystarczy wybrać odpowiedni kontakt Virgin Mobile i połączyć się z Centrum Obsługi Klienta, tam konsultant wszystko dokładnie wytłumaczy, przedstawi aktualną ofertę oraz dobierze po konsultacji z klientem, odpowiadającą potrzebom klienta ofertę. Strona Virgin Mobile oferuje także inne metody kontaktu z operatorem sieci, na przykład przez formularz kontaktowy.