Telefoniczna infolinia Play numer dla klientów, pomoc telefoniczna dla klientów Play. Oferta w Play 24, numer telefonu Play. Biuro Obsługi Klienta Play numer.
Telefon kontaktowy do Play
Skontaktować z PLAY możemy się na wiele sposobów. Jednym z nich jest czat dostępny na stronie play.pl. Konsultacji przeważnie odpisują w przeciągu poniżej 10 min, a dzięki odpowiedniemu przeszkoleniu są w stanie pomóc w każdej sprawie. Jako abonent sieci możemy skorzystać z aplikacji Play24, gdzie wybierając odpowiednie zakładki jesteśmy w stanie sprecyzować czego dotyczy nasze zgłoszenie, dzięki czemu zostaniemy połączeni z konsultantem posiadającym największe kompetencje w danym zakresie. Możemy również udać się do jednego z wielu salonów Play, gdzie sprzedawca doradzi nam jaki telefon na abonament w Play wybrać. Lokalizacje salonów sprzedaży możemy w łatwy sposób sprawdzić na stronie play.pl.
Kontakt telefoniczny osobno dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Play telefon dla klientów indywidualnych 790 500 500 lub *500 z numerów zarejestrowanych w Play.
Play telefon dla klientów biznesowych 790 500 500 lub *600 z numerów zarejestrowanych w Play.
Kolejnym sposobem kontaktu z operatorem jest droga pocztowa.
Główny adres korespondencji pocztowej operatora.
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 43
02-671 Warszawa
fax: +48 22 319 44 11
Adres do doręczeń dla organów procesowych w sprawach karnych
P4 Sp. z o.o.
ul. Wynalazek 1
02-677 Warszawa
Inspektor Ochrony Danych
Jarosław Majczyk
Kontakt do sieci Play tylko w sprawach ochrony danych osobowych
Wynalazek 1
02-677 Warszawa