Sklep Ikea Polska. Najczęściej zadawane pytania, kontakt telefoniczny, obsługa klienta online
Sklep Ikea
Ikea to szwedzkie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i sprzedażą mebli oraz artykułów do wnętrz. Posiada ponad 450 sklepów na całym świecie. Ikea umożliwia klientom kontakt telefoniczny oraz mailowy. Obsługa klienta udzieli informacji o produktach, zamówieniach oraz pomoże złożyć zamówienie.
Ikea najczęściej zadawane pytania
Ze względu na dużą popularność producenta mebli, Ikea udostępniła na swojej stronie internetowej dział z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami na nie, aby ograniczyć ilość powtarzających się zapytań. W sytuacji, jeżeli szukane zapytanie nie znajduje się na powyższej stronie, pomocą służy udostępniony przez Ikea telefon infolinia.
Ikea kontakt telefoniczny
Sklep Ikea telefon 22 275 00 00 odbiera w godzinach od 7:00 do 21:00 od poniedziałku do soboty oraz 8:00-21:00 w niedziele handlowe. W przypadku sklepu Ikea telefon kontaktowy powinien służyć pomocą, gdy nie znaleziono odpowiedzi na szukane zapytanie na stronie z najczęściej zadawanymi pytaniami. Jest to numer kontaktowy wspólny dla sklepów na terenie całej Polski, dlatego osoby poszukujące kontaktu Ikea telefon kraków, Ikea telefon katowice czy jakiegokolwiek innego miasta, powinny dzwonić pod powyższy numer Ikea.
Ikea pomoc online
Łatwiejszą metodą otrzymania pomocy od Ikea jest kontakt przez czat, gdzie bot udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, natomiast pracownik udzieli odpowiedzi w godzinach 07:00-23:00 od poniedziałku do soboty, a w niedziele handlowe od 08:00 do 23:00.