Frisco numer

  • Kategoria: zakupy

  • Data publikacji:
  • Data modyfikacji: 2022-08-17 14:04:24
Frisco telefon

Sieć sklepów Frisco telefon. Darmowa infolinia Frisco . Kontakt telefoniczny Frisco. Płatne staże Frisco kontakt. Promocje w gazetce Frisco. Godziny otwarcia.

Co to jest Frisco 

Frisco jest to sieć sklepów spożywczych nie posiadających stacjonarnych punktów sprzedaży. Sprzedaż produktów odbywa się za pomocą strony internetowej frisco.pl. Klienci mogą wybrać produkty z wirtualnych półek sklepowych, które następnie zostaną skompletowane oraz wysłane kurierem Frisco na adres podany w zamówieniu. Taka forma sprzedaży pozwala klientom sieci Frisco na zaoszczędzenie dużej ilości czasu, ponieważ nie tracą go oni na dojazd do sklepu czy oczekiwanie w długich sklepowych kolejkach.

Frisco kontakt

Kontakt z internetową siecią sklepów spożywczych możliwa jest na wiele sposobów. Klienci mogą kontaktować się z biurem obsługi klienta sieci Frisco w następujący sposób:

  • Telefonicznie
  • Poprzez adres email
  • Formularz kontaktowy

Klienci mogą skorzystać z numeru telefonu infolinii Frisco, gdzie mogą skonaktowac się z biurem obsługi klienta Frisco, którego pracownicy z przyjemnością udzielą dodatkowych informacji o sklepach oraz oferowanych produktach. Produkty takie jak owoce oferowane przez Frisco zawsze będą świeże, ponieważ transport świeżych produktów odbywa się dwa razy dziennie.

Numer telefonu Frisco: 22 331 50 00

Klienci również mogą kontaktować się za pomocą adresu email Frisco, kontakt ten pozwoli na wysłanie dowolnego zapytania o dowolnej porze dnia i nocy. Pracownicy odpowiedzialni za przyjmowanie wiadomości internetowych odpowiedzą podczas swojej zmiany na wszelkie możliwe pytania w możliwie jak najkrótszym czasie.

Email Frisco: [email protected]

Formularz kontaktowy Frisco znajduje się na stornie internetowej www.husqvarna.com w zakładce wsparcie. Formularz ten umożliwia wysłanie pytania do działu obsługi klienta Frisco bez konieczności logowania się. Konsultant udzieli odpowiedzi na zadane przez klienta pytanie w możliwie jak najkrótszym czasie, a odpowiedź ta będzie znajdować się na podanej w formularzu skrzynce pocztowej klienta.